|
Работна зафатнина |
24.5 c.c. |
Моќност |
0.95kw / 1.3PS |
Волумен на резервоар за гориво |
0.5L |
Мешавина на гориво |
25:01:00 |
Димензии |
1,490mm x 300mm x 485mm |
Тежина |
4.2kg (9.2lbs) |
|
|
|
|
|
Light weight and handy string Еднорачна Глодалка
Автоматски / bump line feed Еднорачна Глодалка head.
Low noise and vibration.
Solid state ignition for easy starting.
Carburetor : Diaphragm-Тип, Систем за палење : Solid state ignition. |
|
|
|
|
|
|
|
Работна зафатнина |
24.5 c.c. |
Моќност |
0.73KW / 0.99PS |
Волумен на резервоар за гориво |
0.5L |
Мешавина на гориво |
25:01:00 |
Димензии (L x W x H) |
1,770mm x 620mm x 410mm (69-3/4" x 24-3/8" x 16-1/8") |
Тежина |
4.5kg (9.9lbs) |
|
|
|
|
|
Commercial grade Четки Сечење.
Heavy-duty Право shaft design with thicker pipe shaft.
Sturdy solid Челик drive shaft and heavy-duty gear box.
Carburetor : Diaphragm-Тип, Систем за палење : Solid state ignition. |
|
|
|
|
|
|
|
Работна зафатнина |
25.4mL |
Мотор power |
0.77kW / 1.1PS |
Волумен на резервоар за гориво |
0.6L |
вретено Големина |
M10 X 1.25LH |
Димензии (L x W x H) |
1,765 x 620 x 474mm (69-1/2" x 24-3/8" x 18-2/3") |
Тежина |
5.5kg (12.14lbs) |
|
|
|
|
|
Maneuverable pole and handle.
Ergonomically designed rubberized Меко Рачка provides more control and comfort.
Universal guard for both saw blade and Nylon Сечење.
Lightweight.
No choke at staring Мотор.
Good Масло maintenance feature. |
|
|
|
|
|
|
|
Работна зафатнина |
40.2 c.c. |
Моќност |
1.40kw / 1.90PS |
Волумен на резервоар за гориво |
1.1L |
Мешавина на гориво |
25:01:00 |
Димензии |
1,670mm x 570mm x 390mm |
Тежина |
7.3kg (16.1lbs) |
|
|
|
|
|
Makita robust Четки Сечење ideal for Професионална Четки-cutting.
Powerful and reliable 40.2mL Мотор designed for professionals and
minimizing your maintenance job.
Perfect balance and a excellent weight-to-power ratio.
The rigid drive shaft, durable gear head and aluminum post ensure
top-performance all day.
Convenient swivel-post for any cutting позиции.
Carburetor : Float-Тип, Систем за палење : Solid state ignition |
|
|
|
|
|
|